riktigt bra nyår

Gårdagen firades först hemma hos med min syster och hennes kompisar där vi åt middag, sedan åkte jag iväg till en annan kompis och förade lite smått där innan vi drog vidare till en fest i Viggan! 
Vi firade 12 slaget där men så bestämde jag och en kompis att vi ville dra till Vallentuna (där jag bor) till en annan fest där vi hade några killkompisar som var!

Vi var där till klockan 4 om jag minns rätt och satan vad skönt det var med gå avstånd hem!!! Trodde jag skulle vara mer bakis än vad jag är idag men tydligen klarade jag mig ganska bra från det :) 
 
Har precis klämt i mig en redig pizza och börjar komma till liv igen, sov till klockan 14:30... hahah snacka om att jag måste börja vända på dygnet snart igen ;) 
 
 
Hoppas ni alla hade ett riktigt bra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0