schatal i fredags

Igår var tanken att vi skulle longera lite men jag blev lite uttråkad och longerade kanske 10 min. 
 
Istället gick jag och Schatal upp till skolan för att kolla om han reagerade på alla konstiga föremål som finns där uppe. Det finns bland annat klätterställningar, bänkar, gungor m.m. 
 
Vi gick mellan 3 bänkar som inte alls har stort avstånd mellan, gick utan problem. Sen gick vi in i ett litet "bås", bild:
Man ser inte på bilden att det finns en vägg på andra sidan, den kom precis ur bild så det var rätt tight för Shatte men han gick in och stod där lugnt. Kom att tänka på transporten och att det här är snarlikt i utrymme. 
 
Sen gick vi ner till gungorna. Jag satte mig och gungade lite och hans reagerade inte alls märkvärt förutom att han kollade på när jag gungade, haha. 
Det är 2 st gungor bredvid varandra med ett utrymme på kanske... 60 cm mellan och jag gick igenom där och han tvekade lite först men sen kom han igenom som en liten kanonkula. 
 
Det jag vill säga är iallfall att han är inte så jäkla rädd när jag leder honom och går först på marken. Men så fort man sitter på eller det kommer till en transport så går det inte alls lika bra, vilket är synd men det går framåt iallfall :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0