sömncirkeln

Jag har tidigare nämnt lite smått om hur mina sovrutiner ser ut och dvs, inte jätte bra. 


Natten från fredag till lördag somnade jag vid 03:30 gick upp klockan 12:00, var uppe till 14:15, gick och la mig igen till klockan 17:00, gick upp, somnade 06:00 på morgonen lördag-söndag och gick upp klockan 13:00 idag. 

EGENTLIGEN så rör inte det här mig sååå mycket MEN jag hade nog brytt mig ännu mindre om jag inte hade velat dra till hästarna lite mer på dagarna, fast det blir inte av i och med att jag har rutiner nu (hör och häpna). 

Varje dag åker jag till stallet runt klockan 6 nu, rider/longerar/gör något annat och sen åker jag liksom hem igen... 
 
Iallfall så gör det här att jag klarar av att vara uppe huuur länge som helst på nätterna men inte på morgonen, vilket iof är obvious då natten typ blir morgonen, heh. 
ÖNSKAR att jag var mer av en morgon människa för mornar i stallet är faktiskt underbart när man väl är där, menmen what to do...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0