Midsommar firande

Det var igår det ja! Vi var hemma hos min kusin jocko och drack,snackade,åt och hade trevligt! 
När det var dags för 5 kamp så drog jag mig ur för att hämta Schatal så att han skulle få se vad som pågick där borta, hoppa säck var riktigt läskigt att kolla på men allt annat gick bra! 

Försöker passa på art miljöträna honom nu när det händer lite saker, igår var ett perfekt tillfälle, mycket rörelse så han och jag måste fokusera på varandra istället!

Sen körde dom en omgång till och så fick även Kvicken följa med, han reagerade inte på något för utom det goda gräset! 
En bild som min kompis Malin la upp! Carro håller i Kvicken och Schatal hehe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0