Studenten avklarad

Ja ni, nu har jag faktiskt tagit studenten, är så mycket blandade känslor och det är nu såhär klockan 02:10 som allt börjar sjunka in. 

Har varit en helt fantastisk dag med mycket gott och blandat, varierat från att ha varit taggad till 1000 till att inte ha någon energi alls kvar vid klockan 6/7/8/9 snåret , trodde dessvärre inte jag skulle hålla ut men gjorde det till slu och än är jag vaken och ville skriva detta blogginlägg i detta ögonblick när känslorna går runt runt. 

Alla som varit en del av min studentdag är ju helt fantastiska, tyvärr var jag väldigt off vid min egna mottagning då kroppen tyvärr inte pallade men ligger nu och tänker på hur fantastiska alla är som faktiskt kommit och firat mig trots mitt trötta humör, låter allt sjunka in nu innan läggdags och känslorna är lite överallt. 

Skolan är klar och sommaren är framför mig, ligger och tänker på hästarna och hur mycket dom betyder för mig och att jag vill lägga ner hela min själ på dom nu, jag har tid. 

Det är läskigt att tänka på framtiden men måste leva i nuet nu, måste ta vara på den här sommaren, måste njuta. 

Tack till alla som var med mig under den här dagen, älskar er. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0