studenten

Jahaja, då tar jag faktiskt studenten imorgon, känns inte verkligt än. Möjligtvis för att jag är riktigt jäkla bakis idag pga all alkohol som jag förtärde igår, blev cirka 3 glasvodka vid 6 snåret påföljt av ett champagneglas till middagen + ett glas vin sedan två riktigt goda drinkar och en tequilashot, var nog det sistnämnda som satte spår igår, för har mått som en liten råtta idag, intimt sagt så spydde jag cirka 8 gånger, herreminjesus. 
 
Nu såhär klockan halv 9 på kvällen börjar jag må hyfsat igen och kan börja inse att imorgon är min sista dag i skolan, skönt, riktigt jäkla skönt. 

Får uppdatera mer någon annan dag efter studenten för imorgon lär jag inte hinna, konstigt nog, eller inte.... 
 
Imorgon tar alltså det här lilla psyket studenten + min kompis Kajsa som också är så fin på denna bild, + 3 st andra riktigt bra vänner från klassen, åååh så kul!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha en underbar dag imorn!!

2014-06-03 @ 21:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0