Varning för dåliga bilder

Oj nu lät rubriken lite väl brutal men mamma fotade lite idag när jag red på fina Kvickis men tyvärr fick hon inte med den fina känslan och energin i hela ridpasset OCH inte bara det, kan inte ladda över bilder till datan för guess what, jag har ingen. 
Jävlar vad lång mening. 

Janne (min mammas sambo) ville följa med och hänga lite med Shatte (dom är bffs) och då passade mamma på att fota lite. Tyvärr är min mamma ingen mästerfotograf men tycker ändå det är kul att visa upp lite halvkassa bilder såhär, bättre än inget? Det hoppas jag. 
Här får ni bilder från dagen! 
Föredrar att börja på långa tyglar! 











Fick som sagt fota direkt från mobilen på kameran och det här blir då det helt fantastiskt fina resultatet, nja. 
Föredrar som sagt att Kvicken ska hitta formen lite själv! Inte jätte flashiga bilder men det kvittar, vi jobbar vidare i sökandet efter en bärigform utan att jag knycklar ihop honom med hand och säte, går framåt för varje gång! 



Här har vi då Janne och Schatal, hur fin är inte den sista bilden?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0