alla får göra som dom vill

Det här är något som jag inte alls har lagt ner mycket energi på på bloggen att skriva om. Dels för att jag ett tag blev så insnöad i mitt egna sätt och dels för att jag inte riktigt stödjer alla metoder.
 
MEN idag har jag kommit ifrån det där lite. Självklart hugger det lite inombords när jag ser hur vissa behandlar sina hästar men det är i grunden upp till var och en. Har man blivit presenterad för NH filosofin eller vad det nu kan vara så är det upp till var och en vad man vill göra med den informationen. 
 
Vill man fortfarande utsätta sin häst för sådana grejer som tävlingar, skarpare utrustning eller allt som det nu kan vara så gör det. Det betyder inte att jag personligen tycker det är det optimala men vad kan jag göra åt saken?

Jo det ända jag egentligen kan göra är att försöka hålla en god ton här på bloggen och lägga fram andra förslag som jag testat och som jag då vet har funkat bättre, sen är det upp till var och en vad man vill göra med den informationen men jag tycker iallfall att man ska försöka få ett öppnare sinne. 
 
En bild från kanske 3? år sedan nu. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0