bilder del 4

Sista delen av bilderna då! Publicerar inte alla såklart utan dom kommer väl strövis i framtiden men tar dom som jag tycker förmedlar rätt känsla från ridpasset igår :)
 
Kan börja med att berätta att igår när jag skulle sadla Schatal så ville han verkligen INTE det, okej tänkte jag, vi kör barbacka då. Jag presenterade grimman och tyglarna och han gled i den helt själv, så det kändes skönt. 
Igår var det endast fokus på att hitta kontakt med varandra. Red emellanåt på lite kortare tyglar i början för att hitta lite mer balans men sedan lät jag han gå på långa tyglar och jag red med energi, heh!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var dom bilderna jag ville visa för den här gången då !
Tycker att bilderna är riktigt fina och det tackar jag Malin för :D
 
Hur tycker ni bilderna är och vad tycker ni att dom utstrålar?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina fina ni! Ni är som gjorda för varandra. Det gör mig glad att se hur du hanterar och är med denna fina häst!

2014-03-20 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0