dagens planer

Söndag. En helt ok dag idag och jag ska alldeles strax åka och lasta av det nya höet i stallet. Tänkte även gå ut och gå med Schatal eller eventuellt longera. Han har varit rätt sur på mig dom här senaste dagarna och helt ärligt så vet jag inte riktigt vad som är fel. Så idag tänkte jag ta tag i det lite granna. 
 
Kvicken däremot har varit så himlans glad nu på senaste så det är en rätt konstig kontrast att en häst är super glad och en är lite mindre glad. Kvicken och jag kommer nog ta en liten tur på ängen så att han får springa av sig lite igen. Ska försöka få upp hans kondis lite nu igen till sommaren (även fast han verkar ha rätt mycket kondis kvar) då jag oftast rider mycket mer under den perioden och det känns ju inte riktigt sjysst att rida honom som om att han gått i högvarv hela vintern haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0