hur fantastisk dag?

Kom till stallet vid en halv 2 idag och tog in hästarna. Började med en uteritt på Shatte! Vi begav oss ut på en tur runt foderby och hör och häpna, tog endast 30 sekunder för oss att komma förbi läskiga stället idag!!! Fatta att jag blev lycklig då! Han knatade på i ett bra tempo och jag tror att vi båda njöt av vårsolen något maximalt!
Han pinnade även på bra i trav idag, jätte härligt verkligen, en sån tur behövde vi nog båda två!

Sen tog jag ut Kvicken för ett litet pass uppe på volten. Jag red på energi idag, dvs hade nästan ingen kontakt alls i tyglarna. Kvicken fick trava på hur fort han ville och bestämma tempot själv till en början. Men efter en liten stund började vi synka varandra och vi hittade till och med takt tillsammans, inte illa det inte!
Super härligt pass på honom och jag minns varje gång vi rider tillsammans varför jag älskar att rida på honom, helt klart den bästa hästen jag någonsin kommer att få vara nära! 
 
 Släppte ut dom vid halv 4 igen utan täcke, det är lätt värt i den här fina vårsolen!
 
Meningen var att jag skulle få med någon som ville fota när jag red men sååååklart kunde ingen så passade på att ta lite egobilder på hästarna istället, here you go!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0