mer och mer för varje dag

Jag börjar falla pladask för Schatal nu... 
 
Jag vet att han kanske inte är den ultimata ridhästen och att jag kanske aldrig mer kommer att kunna galoppera på honom igen, men vet ni vad? Med honom är det annorlunda. Jag är bara glad om jag får vara i hans närhet, sitta och rida lite barbacka och njuta av att bara hänga med varandra. 
Shatte vill antagligen inte galoppera och visst, hade han haft viljan och verkligen velat utvecklas och varit öppen för det så hade han kunnat bli hur bra som helst, men nu är han inte riktigt där än och vem vet, kanske det förändras en dag?

Hur det än blir så kommer jag alltid att njuta av hans sällskap vare sig det är på marken eller vid ridningen, det är en sak som är klar. 
 
Förhoppningsvis slår lite planer in för sommaren och jag kommer möjligtvis kunna spendera hela dagar med båda killarna, det skulle vara ett fantastiskt läge att utvecklas! 
 
Men mer om det lite senare, hehe!

Är förevigt tacksam mot Ida och Fredrik som låtit mig lära känna en sådan fantastisk häst! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0