update

Ja hej igen! 

Gårdagen såg ut så att vi åkte in till stan halva klassen för att käka middag, egentligen skulle ju hela klassen med men många bangade, tyvärr. Vi käkade god mat och delade ut nomineringar, jag blev "klassens råtta", ett litet internskämt, blev iallfall väldigt glad haha. 
Sedan drog vi till sommar (klubben) och festade vidare men som den lata och nyktra människan som jag var så tog jag sista tåget hem hit till v-tuna, jädrans skönt. 
 
Idag kom jag till stallet vid en klockan 8 på kvällen och passade då på att ta ut Kvicken på en liten härlig tur nere på ängen. Måste ta mig i kragen någon dag och faktiskt få till lite fina foton (malin det här är en pik till dig) så att ni kan få lite sommarfräscha bilder här, skulle sitta fint va? :D
 
Kvicken var fin,men kände inte riktigt att vi klickade till 100% så fick bli lite träning i skritt och trav, varför försöka tvinga fram något som inte finns där den dagen? 
Avslutade med att borsta igenom båda killarna och gosade sönder Schatal, var riktigt mysigt. 
Kom hem vid halv 10 och nu ligger jag här i min säng och funderar på vad mer jag ska blogga om, har lite feeling idag för inlägg, får se vad jag hittar på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0