Lite väl luddigt

Jag inser själv att mitt inlägg om bett är lite luddigt men jag var lite lat för att hitta ALLA de artiklarna och fakta jag läst.

Jag tog det jag hittade först och det som stämde överens med hur bettet ligger i hästens mun. Vill ni söka på mer information så tycker jag att ni ska göra det, finns mycket att hitta! Jag skrev exempelvis inte in att tungan har en stor del i det hela också som tar upp den största platsen i hästens underkäke! 

Inlägget i sig handlade mest för mig att ställa frågor till er som rider på bett av ren nyfikenhet. Jag är intresserad, inte hatfull. 

Sen utgår jag från vad jag tyckte var bra och det var att läsa blogginlägg blandat med välskriven fakta från veterinärer och forskare! 

Att söka information är kul, men att förstå den och ta tillvara på den kan göra en stor förändring i ditt liv, på gott och ont! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0