Fantastisk torsdag

Åh vilken bra torsdag jag haft! 

Jag cyklade till stallet vid klockan halv 2 och mötte uppe Carro där. Vi lastade av 100 balar Hö med farmors hjälp, gick på runt 40 min! 

Sen tog vi in hästarna! Shatte stod så nyfiket och kollade på när vi lastade av höet och gnäggade x-antal gånger så han vart nog glad av att få komma in! 

Kvicken stod också och såg väldigt glad ut, han hade en väldigt positiv energi idag, min myskille.

Vi tog upp hästarna till volten och jag tog med mig en hink så jag kunde plocka lite nypon, killarna älskar att äta dom hehe. 

Sen arbetade jag med Kvicken lite från marken, blev lite longering och kommunikations övningar! Kvicken är väldigt rolig att arbeta med för han är uppmärksam och försöker alltid förstå. 

Carro fick ta shatte och fungerade bra det med! 








Sen på kvällen drog jag,min syrra,Carro och Jocko till kista för att kolla lite skräckfilm, så var ett bra avslut på en toppendag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0