Torsdag

Imorse var jag i stallet vid 9 och släppte ut hästarna, hade en tanke på att rida eller longera men var så jäkla kallt och blåsigt så gosade lite med dom i hagen istället! 

Sen tog jag in dom nu på kvällen klockan 8 och såg att shatte var lite blodig på högerbakben! 
Det var dock inget stort sår men hittade en gammal spruta som jag aldrig använt för att skölja rent såret med vatten, funka bra! 

Och Kvicken har slingat sin lugg lite också, oväntat men fräscht gjort av han! 

Imorgon ska jag till stallet vid 9 igen på morgonen för att släppa ut dom och om jag känner mig pigg och vädret är skönt så kanske jag tar ut Kvicken på en liten sväng och går ut på en prommis med shatte! 

Vi höres! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0