Fantastisk hage

Igår åkte jag och några kompisar till en gård i Täby! Rönninge by heter gården och jag brukade faktiskt jobba där när jag var yngre, typ varje helg! 
Men sen klippte jag av en hästs pannlugg så att den blev rak och då blev det kallabalik och jag ville inte vara kvar för alla typ snackade skit om mig hahah, lite kul när jag tänker efter... 

Dom har ponnyridning på helgerna och jag kan väl säga att hästarna såg rätt apatiska ut, gick som på räls liksom.. Men sen när vi gick ner mot en hage som ligger vid en sjö så är det verkligen bara woooow, vilken dröm hage för en häst att få vistas i! 

Hagen är stor och hästarna har tillgång att gå ner till vattnet om dom vill, ni ska få se! 


Hur fantastiskt? Skulle jag få välja en hage till mina killar så skulle det helt klart vara den här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0