Not the best of times

Lite kämpigt för tillfället. Olika saker händer i livet, ibland är det fantastiska grejer och ibland är det jobbiga grejer, den här gången är det jobbiga grejer. 

På toppen av allt så är Schatal halt nu också. Jag märkte det när jag tog in dom i förrgår och han hade problem med att komma ifrån stillastående. Då kastade jag en extra kik bakåt och såg att han var halt på vänsterfram. Han var bättre igår dock. Vet inte riktigt vad han har gjort men han är inte speciellt svullen, utan mer varm runt kronranden och något tjock några centimeter upptill. 

Jag har spärrat av hagen så att dom går på nederdelen av den, dvs där det är plan mark och inte lika geggit. Ska kolla igenom honom och ikväll också och se om det är någon förbättring! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0