Peacefulness

När du är redo att se så kommer du att se. När ditt sinne är lugnt och stilla så kommer du att vara mottaglig. När det är genuint i hjärtat så kommer allting att falla på plats. 
 
Jag vill inte göra något djur illa. Min största rädsla är att göra ett djur illa. Det värsta jag skulle kunna göra är att göra ett djur illa. Mitt hjärta och sinne blir mer och mer genuint för varje dag. I närheten av en häst hittar jag ett personligt band, inte alla gånger men många gånger. Stilla, flytande, kontakt, kärlek, förstående, empati,frihet, fantastiska ord som betyder så mycket. För att ha förståelse för dom så måste du ha upplevt dom. Mitt ända hjälpmedel är att känna olika känslor i en hästs närhet för att sedan kunna bevara dom på ett säkert ställe i min själ. 
 
Jag älskar hästar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0