boken

 
Okej så den här boken har jag sagt att jag ska skriva lite om så jag passar på att gör det nu. Till att börja med läste jag inte ens klart boken, det var inte riktigt information som jag sökte efter som fanns i den. 
 
Den var riktigt svårläst (tycker jag) och det var mycket snack om den forna tiden så som varför människor inte äter hästar idag (eller varför många inte gör det) och en massa annat riktigt flummigt som inte riktigt handlar om hästens beteende eller något. Lite om målritningar på hästar och något som hade med solen och hästen att göra? Aja, sjukt svårt att förklara men jag skulle inte rekommendera boken faktiskt, jag vet inte om jag bara var icke så närvarande när jag läste boken men jag kände inte alls att min hjärna ville ta in den informationen som skrevs. 
 
Menmen, vill ni göra ett försök så gör det, men jag ska gå vidare till nästa bok som jag har lite mer förhoppningar på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0