Hemma igen

Kom precis vem från Enköping nu, är lite blandande känslor...

Självklart enormt skönt att få träffa mina fina killar imorgon, har saknat dom mer än vad jag trodde att jag skulle! Dock jävligt ledsamt att inte få träffa hundarna mer nu på ett tag...

Man skapar ju ett fantastiskt band när man umgås 24 timmar av dygnet. 
Stella har dessutom skött sig förträffligt bra dom här senaste dagarna, inga utfall eller något utan hon har varit den gostjejen hon är, en av de bästa hundarna jag någonsin träffat! 
Anna är lika härlig hon, lätt att ha å göra med och ska vara med en vart man än går, till och med på toabesöken hehe! 

Nu kommer jag återgå till det vardagliga livet och det känns både skönt och tråkigt, är ju alltid skönt att inte vara fast i det man alltid gör liksom... 

Menmen, det har varit fantastiskt kul vilket fall som! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0