En halvdag med Bamse

Bamse kom ju till mig klockan 8 imorse och åkte hem klockan 12 på dagen! Vi testade som sagt bara idag för att se hur han trivdes här med mig och det kändes toppen bra! Han behöver en dagmatte tisdagar och fredagar och förhoppningsvis blir det jag då!  

Jag mamma och han gick en långpromenad vid halv 11 till halv 12 och allt gick galant! Sen efter det passade vi på att leka lite på baksidan med bollar, det uppskattade han vääääldigt mycket! 











Alltså hur söt är han inte?? 

Sen åkte jag och min syrra Eve och träffade hennes kompis som har en liten hund som heter Bernard! Han är 20 veckor gammal och kolla på denna sötnos


Gudomlig!!! 

En heldag med hundar helt enkelt, ÄLSKAR HUNDAR!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0