Mysig torsdag

Jag och Jocko åkte och käka lunch vid 1 tiden idag och sedan åkte vi till där hennes häst står och mockade och fixade lite! Efter det bar det av hem till henne där även Kvicken och Shatte står och då passade jag på att mocka och kasta ut Hö till dom i hagen! Shatte vart det fart på när han såg mig komma så han sprang i full galopp ner för backen och kollade nyfiket på vad som skulle hända! Tyvärr var det ju inte mer spännande än att jag la ut lite Hö i hagen men han tyckte nog det var bra nog då han gav ifrån sig ett väääääldigt högt gnäggande hehe! 

Sen satt jag och Jocko och kollade på när farmor eldade lite på toppen och myste med hundarna samtidigt, riktigt trevligt! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0