Passar Bamse

Åh idag passar jag en hund som heter Bamse och han är jätte mysig! 

Han är en schäfer/labradorkorsning och åldern är ägaren inte riktigt säker på då han är omplaceringshund, men han är troligtvis runt 5 år gammal! 

Jag passar honom som testgång nu i och med att hon behöver hjälp med honom på tisdagar och fredagar så vi får se hur det går! 

Han är väldigt lugn i psyket och även fast det tog cirka 50 min för honom att lägga sig ner och vila så gick han lugnt och kollade läget i huset först. 
Jag var dock med henne på promenad häromdagen och han skällde rätt mycket på människor osv så får se hur det går med det idag! 

Men han är så himla fin tycker jag!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0