Smått update




Idag var hästarna med mig (och jocko) när jag mockade i stallet och hade mig! Jag skojar inte när jag säger att jag tömde 4 st omgångar för att det var så jävla äckligt i deras boxar idag. Höet var utspritt överallt och jävligt mycket kiss! Brukar kunna klara mig på att bara tömma 1 gång, så idag vart det tammefan riktig jävla storstädning i boxarna! 

Förövrigt mycket trevligt väder idag igen men har hört att det ska snöa imorgon???? Vill inte det...... 

Sen kan jag säga att jag igår gick förbi hästhagar igen och såg hästar som var täckta med 2 st täcken på sig? Såg iallfall 5 st som hade dubbla, i solen och 10+? Varför har man det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0