Visning av stallet

Jag tänkte passa på att lägga upp lite bilder på hur det ser ut där Kvicken och Schatal står!
Här är lilla stallet! Till vänster står Kvicken i en Box och Schatal till vänster om fönstret! Fönstret är även det en Box men det är där jag förvarar hästarnas foder!

Sen här förvarar jag höet till hästarna! 

Och som ni ser här så sitter dom stallet och höbyggnaden ihop med varandra! Man måste dock gå ut för att komma in till höet så finns ingen länkade dörr mellan dom! 

Och ingången där borta kommer jag ifrån när jag ska ner till stallet! Och som ni ser så är det en liten rund "paddock" som hästarna går ut via hagen till! 

Och här är dom ute i hagen sen! Som ni ser så behöver jag inte leda ut dom utan allt är inhägnad så att dom bara kan gå ut raka vägen, jätte skönt! 

Bakom höbyggnaden så tömmer jag all skit hehe! 

Sen sträcker sig hagen bakom stallet också en bit! 

Samt att den går upp bakom den röda byggnaden i skogen!

Så det är så det ser ut här, jätte skönt och jätte trevligt hehe :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0