Happy little pill

Allting funkar verkligen helt magiskt bra med lilla Tasha i stallet. Hon följer med mig på jobbet mån-tor varje vecka sedan får hon vara hemma med mamma på fredagar. 

Kvicken mår också bra. Tog ut han på volten i förrigår och hoppade upp lite barbacka. En sak som jag tycker är väldigt intressant är att bara sitta där uppe och se vart han vill gå. Allt vi gör nuförtiden är nästintill kravlöst och han trivs väldigt bra med det. Sen när våren kommer så tänkte jag faktiskt ställa upp något hinder på ridbanan och se om han är sugen på att ta något skutt. Var runt 2,5 år sedan han hoppade senaste, går ingen nöd på honom kan jag säga men kul att testa å se om han är villig! 

Längtar till jag kan spola av hela honom och tvätta av honom och låta han torka i den varma vårsolen! Det kommer att vara väldigt välbehövligt hehe! 

Mitt bästa val här i livet är att ha insett att min hästhantering inte handlar om mitt ego. Min hästhantering handlar om att Kvicken ska må bra, för då mår jag bra och får ut det maximala av ren och skär lycka. 

Han är så vacker på den här bilden❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0