Mycket att skriva

Jag har så fruktansvärt mycket som jag vill dela med mig av. Har verkligen inte ork att skriva alltför långa inlägg på mobilen dock. 

Min data är inne på lagning nu och förhoppningsvis kommer jag att börja göra lite mer flitiga inlägg då. Jag har mycket som jag vill gå igenom. 

Känner mig lite halv lost i min hästhantering förtillfället och det är en av sakerna som jag vill skriva ner här. Har mycket att göra med stress och lite tid samt mitt nya jobb som innefattar hästar, allt går ihop. 

Får nöja mig med att Kvicken trivs svinbra med sina kompisar i hagen och att vi ger oss ut på lite ridturer såhär i kylan.

Ibland så vill jag verkligen bara lägga mig ner och sova 3 dagar i streck för att hjärnan snart kokar över. Det jobbiga är att jag inte kommer någonstans i tänkandet heller, blir fruktansvärt frustrerad över det. 

Idag fick iallfall Kvicken välja ridtur och det blev en liten kortis rung i krogarna och jag mera "åkte med" och lät han få välja helt på egenhand. Testa det någon gång, låt hästen få välja ridtur, är mycket spännande. 





I mina ögon är han det vackraste som finns. Förresten så är han 24 år i år, helt galet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0